Webhosting

Wij ondersteunen ondernemer en particulier bij hosten van domeinnamen, websites en e-mail verkeer. Inmiddels hebben wij meer dan 300 klanten verdeeld over 3 servers. Voor onze hostingactiviteiten maken wij gebruik van de aparte handelsnaam Alot Hosting.

Uitstekende support

Wij werken projectmatig. In een projectplan worden de afzonderlijke stadia nauwkeurig vastgelegd en beschreven. Alle contactmomenten worden vastgelegd in ons CRM systeem. Een project is dus voor alle partijen voortdurend inzichtelijk.

Betrouwbare nazorg

U kunt via een eigen login zelfstandig support vragen invoeren. Deze worden door onze medewerkers in behandeling genomen. Wij hebben support opgedeeld in meerdere niveaus; 1ste, 2de en 3de lijn. Zodat u zeker weet dat uw vraag in goede handen komt.

Hieronder treft u een overzicht van de medewerkers van Alot. Met z’n allen proberen wij ervoor te zorgen dat u kunt werken op betrouwbare servers met de ondersteuning die u wenst.

Support in 1ste lijn

Remo Natali is verantwoordelijk voor de support in eerste lijn. Hij helpt u bij het gebruik van uw hostingbundel en het beheerpanel Direct Admin. Ook kunt u bij hem aankloppen voor verdere ondersteuning bij de inzet van internet als bedrijfsmiddel. Meer dan 15 jaar ervaring in de toepassing van webmarketing en webhosting maken hem tot een uitstekende gesprekspartner en 9 van de 10 issues worden door hem opgelost.

Petra Schuurman is de enige vrouwelijke vertegenwoordiger van Alot Hosting. Zij verzorgt de administratieve afwikkeling van uw aanvragen en de financiële administratie.

Support in 2de lijn

Colin Myerscough is verantwoordelijk voor het beheer van de Linux Servers en 2e lijns support met betrekking tot het gebruik van Direct Admin. Ook de ondersteuning op het vlak van scripting en programming wordt door Colin verzorgt. Meer dan 30 jaar ervaring in het programmeren binnen diverse omgevingen maken hem tot de ultieme programmeur. ‘Als u het kunt bedenken kan hij het voor u maken!’

Support in 3de lijn

Als de 1e en 2e supportlaag spaak loopt dan rekenen wij op onze 3e lijns support medewerkers; de experts in ons datacentrum op Schiphol Rijk. Samen met elkaar hebben wij tot op heden alle issues kun handelen.

Server control

A. Lert is ons Server Control System waarmee wij onze servers bewaken. Via PC, Mail en SMS worden wij geïnformeerd wanneer bepaalde diensten op de servers niet operationeel zijn. A. Lert zal automatisch de service herstart, 24 uur per dag, altijd operationeel.