Expertreview

In hoog tempo op naar meer rendement

Met een usabiltity test weet u het. Laat uw site testen door een van onze experts
Usabiltitytesting is ons vak.

Natuurlijk weet u dat uw website beter kan. Sterker nog, iedere website kan beter! Websites zijn nooit af en kunnen op elk gewenst moment aangepast worden, zonder dat dit onnodig hoge kosten met zich meebrengt.

Eind 2015 hebben wij onderzoek gedaan naar de kwaliteit van websites van ondernemend Gelderland. Ruim 92% van de respondenten* had geen idee van zijn bezoekersaantallen. Nog minder ondernemers konden bevestigen dat de website een bijdrage levert in de vorm van aanvragen of verkopen. Het onderzoek is gehouden door studenten van de HAN op aanvraag van First Online. Deze resultaten waren schokkend. Als promotors van het web deed het ons pijn om te ervaren dat de meeste ondernemers ‘de website’ als een bijzaak zagen; als sluitpost bij de marketing van hun onderneming.

* 194 ondernemers uit een selectie van 600

Hij heeft dus zijn deur open maar geen idee van het aantal mensen in zijn winkel!

Dat is toch vreemd. Iemand opent een winkel in een druk bezochte winkelstraat maar heeft geen enkel idee van het aantal passanten dat ook daadwerkelijk zijn winkel binnen komt. Hij opent in de ochtend braaf zijn deuren maar kan mij aan het eind van de dag niet vertellen hoeveel mensen hij heeft ontvangen.Wie verzint zo iets?

En dan het goede nieuws! U kunt zich aanpassen. U kunt ervoor kiezen samen te werken met specialisten. Bijvoorbeeld de adviseurs van First Online. Wij laten u zien hoe het is om een website te draaien die wel een positieve invloed heeft op uw bedrijfsresultaat. Als je dat doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg. U gaat het nu dus anders doen! Bel ons via 026 44 30 117 voor een vrijblijvende kennismaking.

Laat uw website beoordelen middels een expertreview

First Online heeft ruim 15 jaar ervaring in het realiseren van internetprojecten. Bel ons voor een expertreview.

  1. Onze consultant beoordeelt uw website aan de hand van de, in eigen beheer ontwikkelde, eCheck
  2. Hij zal een lijst met de belangrijkste knelpunten opstellen
  3. U bepaalt aan de hand van ons advies welke knelpunten u gaat verhelpen zodat uw website minder vraagtekens oproept
  4. Uw website gaat beter converteren en dus een positieve bijdrage leveren
  5. U verdient deze investering binnen een maand terug

Een expertreview kost u eenmalig slechts € 395,- En wat levert het op. Minimaal 7 verbeterpunten waardoor uw website beter draait!

Reserveer ons nu en binnen 7 dagen is uw site op orde.

Kan het beter?

Ja, het kan nog beter. Ook consultants zien niet alle knelpunten. Een usabilitytest is het ideale vervolg op een expertreview en zet de puntjes op de i.

Pas op: usabilitytesting kan als zéér schokkend worden ervaren.

Succesvolle businesscase

Woods, een kinderkleding webshop, heeft eind 2016 een gebruikersonderzoek laten doen door First Online. Aan de hand van deze resultaten hebben zij aanpassingen doorgevoerd. De conversie (van kijker tot koper) nam in de daarop volgende weken toe met bijna 17%.

Deze gebruikerstests én reparaties aan de website zijn in minder dan 19 uur uitgevoerd. Een investering van minder dan € 2.000,- De omzet – extrapolatie op basis van de resultaten – lijkt met ruim € 85.000 per jaar toe te nemen. Dat is een waarschijnlijke winsttoename van ruim € 35.000,-

Tips voor meer rendement

Een expertreview gaat altijd aan een usabilityscan vooraf.  U haalt dan meer rendement uit de usabilitytest omdat de voor de hand liggende knelpunten dan al verholpen zijn. Er is dus meer aandacht voor de details. Laat uw site dus altijd eerst beoordelen door een expert van First Online.

Wat is de ideale procedure bij het verbeteren van een website?

Stap 1. – Expertreview
Stap 2. – Verhelpen van de belangrijkste knelpunten
Stap 3. – Usabilitytest
Stap 4. – Verhelpen van de belangrijkste knelpunten
Stap 5. – Evalueren resultaten

Een website is nooit af; goed kan altijd beter

Usabilitytesting is een iteratief proces. Een website is nooit af omdat ook uw klant verandert. Technologie ontwikkelt zich, de markt ontwikkelt zich, uw concurrent ontwikkelt zich en uw klant natuurlijk ook! En wat doet u?

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren