Klantbeoordelingen

Als iedereen het zegt, dan zal het wel goed zijn; toch?

De mens is een sociaal dier. Wij zijn zeer gevoelig voor de menig van anderen. Daarom is het belangrijk om ervoor te zorgen dat jouw website een goede beoordeling krijgt. Een goede beoordeling zorg voor omzet en goede ranking.

Wanneer u boven gemiddeld scoort – 8 en hoger – gelooft u doelgroep het wel. ‘ja, daar kan ik veilig kopen’. Daarom is het belangrijk om actief om beoordelingen te vragen. Dat doet u bijvoorbeeld via uw website of door het versturen van een e-mail. Deze verstuurt u bijvoorbeeld 1 keer per jaar, wanneer u in de dienstensector actief bent, of twee weken na een aankoop, voor iedereen in de handel. Echter, ook als dienstverlener kunt u na elk ‘project’ actief om een review vragen.

Hoger in Google door reviews

reviewEr is nog een tweede reden om te zorgen voor goede reviews. Google loves it.

Hoe werkt dat? Heel eenvoudig. Met meer dan 80 reviews worden de zoekresultaten verrijkt met sterretjes. Van die gele oplichtende aandachtstrekkers. Dit heeft als gevolg dat mensen sneller op jouw link klikken en dan vindt Google dat jouw website het goed doet.

First Online. heeft veel ervaring met de implementatie van reviewsystemen. Neem contact met ons op voor een afspraak bij ons op kantoor. Wij schenken goede koffie en hebben de beroemde ‘Arnhemse Meisjes’ voor je klaar staan.

Bewaren