Klantbeoordelingen

Wanneer iedereen het zegt zal het wel goed zijn; toch?

Zo werkt het bij de mens. En al zeker wij Nederlanders zijn erg gevoelig voor wat andere vinden. Daarom is het belangrijk om ervoor te zorgen dat u van uw klanten een beoordeling krijgt. Een goede beoordeling zorg voor omzet en goede ranking.

Wanneer u boven gemiddeld scoort – 8 en hoger – gelooft u doelgroep het wel. ‘ja, daar kan ik veilig kopen’. Daarom is het belangrijk om actief om beoordelingen te vragen. Dat doet u bijvoorbeeld via uw website of door het versturen van een e-mail. Deze verstuurt u bijvoorbeeld 1 keer per jaar, wanneer u in de dienstensector actief bent, of twee weken na een aankoop, voor iedereen in de handel. Echter, ook als dienstverlener kunt u na elk ‘project’ actief om een review vragen.

Hoger in Google door reviews

reviewEr is nog een twee reden om te zorgen voor reviews. Google loves it. Hoe werkt dag? Heel eenvoudig. Als u meer dan 80 reviews heeft worden de zoekresultaten verrijkt met sterretjes. Van die gele oplichtende aandachtstrekkers. Dit heeft als gevolg dat mensen sneller op uw link zullen klikken en dan denkt / vindt Google dat uw site het goed doet.

First Online heeft veel ervaring met de implementatie van reviewsystemen. Neem contact met ons op voor een afspraak bij ons op kantoor. Wij schenken goede koffie en hebben de beroemde ‘Arnhemse Meisjes’ voor u klaar staan.

Bewaren