Graanhoeve 17, 6846JA ARNHEM
06 200 17 111
info@firstonline.nl

ACT

act seo werkmethode voor online vindbaarheid

Bij het opzetten van SEO projecten maken wij gebruik van de A.C.T.© werkmethodiek. De basis van online vindbaarheid is gebaseerd op 3 peilers:

Autoriteit
Content
Techniek

Dit is een 3-eenheid. SEO werkt optimaal als je in alle 3 de deelgebieden investeert.

act seo werkmethode voor online vindbaarheid

Ad. 1 Autoriteit

Je kunt ook online aan jouw autoriteit werken. Dat doe je door ervoor te zorgen dat anderen (websites) naar jouw website verwijzen omdat jij iets hebt dat jou – jouw website – speciaal maakt.

  1. Je hebt bijzondere content op je site;
  2. je levert iets in ruil dus er is wisselwerking;
  3. Je betaalt voor een link;
  4. je hebt een goede samenwerking met jouw stakeholders.

Wij starten altijd met een linkbuilding campagne. Wij kijken dan ook altijd naar eventuele concurrenten die het beter doen dan jij op dat moment. Welke sites met een hoge autoriteit verwijzen naar hen door? Als we dit inzichtelijk hebben nemen wij met de webmasters contact op en vragen wij om een link naar jouw website.

Ad. 2 Content

Google is pas tevreden als jouw content op orde is! Wij zorgen voor uitstekende inhoud. Wij doen dit bijvoorbeeld voor opdrachtgever Letselschadeadvocaat.nl door middel van een maandelijks interview met een letselschadespecialist. In dit interview bespreken wij een letselschade case.

Speciaal voor Hijink hebben wij een interview format ontwikkeld en een mooie visuele setting gecreëerd waarbinnen wij het interview kunnen houden. Het opgenomen interview video wordt vervolgens bewerkt tot een aantrekkelijke video en eveneens omgezet naar een aparte tekst pagina. Op die manier hebben wij 2 mooie stukjes content in een moeite door .. en geloof me, de nieuwe content is video!

Ad. 3 Techniek

Techniek omvat een enorm aantal criteria waaraan een website moet voldoen. Denk daarbij aan de netheid van de programmeercode, de snelheid van de website, het aantal gebroken links, de invulling van de titel tag en description tag, mobiele versie, cachemanagement, gestructureerde data en het werken onder SSL.

PS: Wil je weten wat de top 8 rankingfactoren?