Letselschade advocaat Amsterdam

Vandaag hebben wij de opdracht gekregen om de vindbaarheid van de website Letselschadeadvocaat.nl te verbeteren. Op basis van een zoekterm onderzoek kwam naar voren dat heel erg vaak gezocht wordt op de zoektermen ‘letselschade advocaat’ in combinatie met een plaatsnaam.

De basis van online succes wordt bepaald door 3 peilers (A.C.T.):

autoriteit
content
techniek

Dit is de SEO 3-eenheid en alleen wanneer je het op alle 3 de elementen goed doet kun je scoren.

Ad. 1 Autoriteit

Iedereen snapt dit in het echte leven maar ook online kun je werken aan je populariteit. Dat doe je door ervoor te zorgen dat anderen (websites) naar jouw website verwijzen omdat jij iets hebt dat jou speciaal maakt.

  1. Je hebt bijzondere content op je site;
  2. je levert iets in ruil dus er is wisselwerking;
  3. Je betaalt voor een link;
  4. je hebt een goede samenwerking.

Samen met een onderaannemer starten wij een linkbuilding campagne. Natuurlijk kijken wij eerst naar onze concurrenten. Welke sites met een hoge autoriteit verwijzen naar hen door? Als we dit inzichtelijk hebben nemen wij met de webmasters contact op en vragen wij om een link naar onze eigen website.

En wat wordt de homepage? Natuurlijk letselschade advocaat Arnhem!

Ad. 2 Content

Google is pas content als jouw content op orde is! Wij zorgen voor uitstekende content. Wij doen dit voor Letselschadeadvocaat.nl op een slimme wijze door middel van een maandelijks interview met een letselschade specialist. In dit interview bespreken wij een letselschade case. Hiervoor hebben wij een interview format ontwikkeld en een mooie visuele setting gecreëerd waarbinnen wij het interview kunnen houden. Deze video wordt vervolgens bewerkt en ook volledig omgezet naar tekst. Op die manier hebben wij 2 mooie stukjes content in een moeite door .. en zoals je weet, de nieuwe content is video.

Ad. 3 Techniek

Techniek omvat een aantal zaken waaraan een website moet voldoen. Denk daarbij aan interne factoren zoals de netheid van de programmeercode, de snelheid van de website, het aantal links dat niet werkt, het gebruik van een titel tag en de description tag, mobiele versie, cachemanagement, gestructureerde data en het werken onder SSL.

 

 

8 belangrijkste Google Ranking Factoren

PS: Ben je nieuwsgierig naar de top 8 rankingfactoren?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

zeventien − 8 =